Weer alleen

Een plekje voor mij en mijn dochter. Het huis is flink opgeknapt. Mijn slaapkamer zoals ik wil, een nieuw hemels bed en al mijn meubels staan er nu in. Eindelijk! De eerste dagen voelde ik mij erg sterk en had ik zin in de toekomst. Ja je leest het goed.. had.

Ik voel me alleen..

Dat waar ik bang voor ben gebeurt ook. Alleen met mijn gedachtes die weer overuren draaien.

Daarnaast hielp het ook niet erg mee dat mijn dochter weer 2 dagen van de rel was. Nogal logies met al die veranderingen maar het kost zoveel energie en ik vind het rot om haar zo te zien. Gistermiddag draaide ze gelukkig weer bij en toen hebben we een heerlijke avond gehad.

De momenten dat ik me rot voel worden korten en de momenten dat ik me goed voel worden langer. Toch blijven de rottige momenten kl*te. Dan mis ik hem weer zo erg. En waarom?!! Hij heeft me bedrogen, hij doet me pijn door lekker verder te leven. Ik begrijp mezelf niet. Ik zou hem moeten haten na alles wat hij geflikt heeft. Dit cirkeltje heb ik dus elke keer.

Het is zo leeg. Alleen in bed. In huis. Niemand om mijn gedachtes mee te delen. Niemand die naar mij omkijkt. Natuurlijk wel vrienden en familie maar niet op de manier waarop een partner naar je kijkt..

Ik heb aan het begin een lijst gemaakt met zijn slechte kanten. Die ben ik helaas kwijt . Misschien moet ik maar weer een nieuwe maken om deze rot dagen door te komen.

Je komt er wel. Het word beter.  Misschien als ik het vaak genoeg zeg dat ik het ook ga geloven.

Plaats een reactie